dinsdag 14 januari 2020

Crealies Bij de tijd!


Hallo allemaal

Ik heb deze keer een kalendertje gemaakt, dat leuk is om op mijn bureau te zetten.
Het is veel werk omdat er veel gestanst moet worden,
maar ideaal op een regenachtige of koude zondag bij de warme kachel.

Ik heb hem eenvoudig en clean gehouden, maar je kunt het zo bont of retro maken als je zelf wilt.
Ik heb een stevig vel kraftpapier van 30,5 bij 30,5 cm genomen.
Dit heb ik gesneden op 23,5 cm.
en daarna vouwlijnen gemaakt op 9 en 18 en 27cm.
Dit vouw je en plak je later in een driehoek.

 Twee zijdes heb ik beplakt met dessinpapier.
Ik heb de Crea-Nest-Lies XXL rectangle stansen met stippen of kruissteek gebruikt als hangers
voor de maanden, dagen en de cijfers.

 Voor de maanden heb ik de 5de van binnenuit gepakt, en voor de witte mat de 4de.
Voor de dagen de 3de en de 2de.
Voor de cijfers de 4de en de 3de.
Ik heb de Alfies gebruikt voor de maanden.
De planner dagenstempel voor de dagen.
En verder heb ik de nummers gebruikt.
Als alles geplakt is en voorzien van gaatjes kan het met ringen aan de driehoek bevestigd worden.
De gaatjes moeten door allebei de kanten van de top heen.


Crealies stansen/dies:

Crealies Stempels/Stamps:





https://www.crealies.nl/nl/product/cljp105nl
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...