maandag 23 december 2019

Crealies Mixed Media Romper Kaart


Hallo Allemaal
Vandaag mag ik jullie inspireren met deze romperkaart.
In oktober tijdens de blogestafette had ik een jongensversie gemaakt.
Wil je deze nog eens terug zien? Klik dan HIER
Nu heb ik een meisjesversie gemaakt en dit keer een Tutorial filmpje
voor de liefhebbers.
Ook nu weer heb ik alle kanten bewerkt,
 zowel de binnen- als buitenkanten.
Zie de onderstaande reeks met foto's.

Voorzijde buitenkant.

Achterzijde buitenkant.

Binnenkant achterzijde.


Binnenkant voorzijde.

 Wil je graag weten hoe deze kaart is gemaakt?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin deze foto's, gebruikte materialen en de werkwijze.

 Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of inspiratie hieruit kunnen halen.



Groetjes Anita van Merode

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Divers:

Labelzz & Tagzz stansen no. 15, Met stiksteeklijn   Uno stans no. 58, Zuigfles (klein) 

Stansen: Pocket Small (5,0 cm) + extra laag   Partzz stansen no. 39, 6x Knoopjes 
   Bits & Pieces stempel no. 204, 3x Zuigfles  Bits & Pieces stempel no. 201, Hartjes (dicht en omlijning) 
   Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL03: Baby    Tekst & Zo stempels, Jarig 20 
Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4)   Maak van je stansvorm een sticker (10x A5 vel) 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...