maandag 21 oktober 2019

Mixed Media Vintage Christmas Baubles

Hallo Allemaal
Vandaag mag ik jullie inspireren.
Ik doe dit graag met deze gemaakte Vintage kerstballen.
Voordat je het weet is het alweer Kerstmis.
En niets is leuker dan zelfgemaakte kerstversiering, toch?
Leuk voor in de kerstboom, om cadeau te geven, aan een guirlande
of noem maar op.




Ik heb drie formaten gemaakt.
Ook de achterkant heb ik bewerkt.
Dit laat ik jullie in het filmpje zien.

Wil je graag meer weten over hoe deze Kerstballen zijn gemaakt?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin nog vele foto's, gebruikte materialen en de werkwijze.



 Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten, op HD kwaliteit zetten,
op groot en de snelheid aanpassen.
(dit laatste gaat op de pc)
Bij ieder filmpje speelt er muziek bij, als deze in slow motion is,
dan weet je dat de snelheid van het filmpje lager is.
  
Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita

Crealies Stansen/Dies:

   


 Crealies Divers:
Maak van je stansvorm een sticker



Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 92, Cirkels met ruwe randen     Partz stansen no. 29, 5x sneeuwvlokken 

 Partz stansen no. 30, Hulstblaadjes + besjes  Set van 3 stansen no. 20, Ophangoogjes 

 Set of 3 stansen no. 52, Bloemen 23    Duo Dies no. 20, Swirls 1 

Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4)  Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4) 

Maak van je stansvorm een sticker (10x A5 vel) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...