zaterdag 12 oktober 2019

Herfst met Crealies!


Vandaag Is Yvonne onze guest designer.
Zij maakte een heel mooie herfst-lay out en herfst-kaart.

Het is oktober en de herfst is aangebroken! Mijn favoriete seizoen!
Lekker de bossen in met mijn mannen, wandelen en dan thuiskomen en een
kop herfst-thee of warme chocolademelk drinken, heerlijk!
Maar het is ook de tijd van weer creatief bezig zijn, al moet ik zeggen dat ik
het hele jaar door graag bezig ben, hoe warm of koud het ook is... 

Foto's verwerken op layouts of in een journal, cadeautjes en (Kerst-) kaarten maken.
Voor mij is echte post nog steeds heel belangrijkste en dus gaan er iedere week
diverse echte kaarten op de bus.

Als echte theeleut is een kaartje versturen met (thee) kopjes erop, in combinatie met herfstkleuren dan wel extra leuk! En hopelijk voor diegene die hem ontvangt nog leuker ;) 

Lieve groetjes, 
Yvonne


Lay out:
Crealies Stansen / Dies: 

Crealies Stempels / Stamps:

Kaart:

On the Edge stans no. 104, patroon D Bits & Pieces stempel no. 27 Bits & Pieces stempel no. 109, 2 mokken + lepel Bits & Pieces stempel no. 124, Koffievlekken klein Bits & Pieces stempel no. 137, Hertjes Bits & Pieces stempel no. 84 ribbon with dots Tekst & Zo Duo Font stempels, Divers no. 1

Yvonne, bedankt voor je mooie creaties.
Deze zijn binnenkort ook te bekijken op Yvonne's site.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...