zaterdag 24 november 2018

Prettige Feestdagen


Nog een 2e kaart van Guest Designer Erica


Hoi allemaal,

Voor dat je het weet is het alweer kerst!
De tijd vliegt zo hard, dus tijd om nog een kerstkaartje te maken.
Er zijn weer mooie nieuwe Crea-Nest-Lies XXL mallen uitgekomen, met kleine gaatjes erin. Het zijn echt mijn favorieten, ik mocht het idee aanleveren, en Annelies van Crealies vond het zo leuk dat zij ze heeft laten maken. En ik mocht er uiteraard mee werken !

Mijn kerstkaartje heeft een verborgen gedeelte.
Ik heb er een soort hoesje van gemaakt, met daarin een leuk label.


Op de label heb ik de mooie ronde Crea-Nest-Lies XXL mal no. 80 met gaatjes gebruikt.
Ik heb er een plaatje mee uitgestanst en gemat op een wit rondje met gaatjes.


Ook heb ik de leuke poinsettia gebruikt. De gave blaadjes eronder, die zijn in
2 delen, gewoon de open op de dichte plakken met dit leuke resultaat.
Op de boompjes heb ik pareltjes geplakt, en met een witte fineliner heb ik
slingertjes getekend.


De kaarsen zijn ook zo leuk, heel erg warm. Je kunt ze in alle kleuren combineren,
en past zeker altijd leuk op een kerst kaart.


De tekst heb ik gemat, dat zijn tekststansjes.
Apart van elkaar gebruikt, samen vormen ze ‘prettige feestdagen’.
Nog een paar sneeuwvlokken maken het kaartje af.


Gebruikte artikelen:

Crealies stansen / dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 80, Cirkels met kleine gaatjes/Circles with small circles Partz stansen/dies no. 29, 5x sneeuwvlokken / 5x Snowflakes Partz stansen/dies no. 30, Hulstblaadjes + besjes / Holly leaves + berries Partz stansen/dies no. 33, 3 Kaarsen / 3 Candles 
Set of 3 stansen/dies no. 40, Kerstbomen dik / Christmas trees wide Set of 3 stansen/dies no. 52, Bloemen 23 / Flowers 23 Uno stans/die no. 52, Bloem 23 / Flower 23 Tekststans no. 102 Prettige Feestdagen 



Wat vinden jullie van dit kerst kaartje ?

Fijne feestdagen alvast en succes met het maken van je kerst kaarten !
Groetjes van Erica Heidebloempjuh

Erica, bedankt voor je leuke creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Erica's blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...