zaterdag 10 november 2018

Label tip...

Beste allemaal......,

Vandaag laat ik jullie een paar labeltjes zien.

Maar ik heb ze niet gemaakt met de labelstans maar met X-tra no. 19.
Momenteel zijn veel hobbymensen bezig met het maken van labels met alle inktkleuren.
Ook maken mensen soms labelseries met alle stempels die zij hebben.
Ik heb dit, al jaren geleden, gedaan met de heat embossing poeders.
Nu zijn de labels door het vaak vastpakken niet echt mooi meer dus die laat ik hier niet zien.



Op deze labels heb ik een bold- afdruk en een tekst- afdruk gezet.
Dit om een goede indruk te krijgen hoe het effect is en hoe het eruit komt te zien.
Ik heb gekozen voor wit papier maar vaak is het ook heel handig afdrukjes
te hebben op donker blauw of zwart papier.
Ben je nu een groot verbruiker van bijvoorbeeld vellum of een ander 
soort/kleur papier dan is dat ook een idee.


 

Heel handig bij dit leuke klusje is de Combies no. 104.
Op de "lijntjes" die gestempeld zijn kan je gemakkelijk je notitie kwijt.
Zoals de kleur, welk merk en evtl. waar gekocht.
Nadat je het hebt uitgestanst past het mooi op de achterkant van je al gemaakte label.

Crealies Stansen /Dies

Crealies Stans & Stempel/Dies & Stamp  

Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 133

X-tra stansen/dies no. 19, Broodplank (klein) / Bread board (small) Combies stans+stempel / die+stamp no. 104, Tag A


Bits & Pieces stempel/stamp no. 76 Dots in a row, 3 sizes  Bits & Pieces stempel/stamp no. 133, Oud handschrift 3 regels/Old handwriting 3 lines





Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...