maandag 28 november 2022

Crealies, Merry Christmas: lantaarn met kaart

 

Vandaag is Natalie onze guest designer.
Zij maakte een schattig lantaarntje met bijpassende kaart.


Hallo iedereen

Toen ik deze nieuw Crealiesmal zag wist ik meteen waar ik mee wilde werken!
Hij is zo leuk om een kaarsje in te zetten,
maar ook om een cadeaubon of klein pakje in te stoppen.

Om de lantaarn te decoreren gebruikte ik de mooie kerstrozen, Set of 3 no.63.  Achter de rozen kan je de hulsttakjes terugvinden, Duo Dies no.65 en 65A.  Ik vind het enorm leuk dat deze er ook in spiegelbeeld zijn! Dit komt toch mooier uit achter de bloemen.

Ik hou er wel van om een mal op verschillende manieren te gebruiken.
Zo maakte ik met de mal van de lantaarn een doorkijkkaartje.
Dit geeft een enorm tof effect!

Ook op de kaart gebruikte ik dezelfde kerstrozen en hulsttakjes.
Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren!
Lieve groetjes
Natalie

Crealies products:

Stansen/dies:

  
  

Natalie, bedankt voor het laten zien van  je mooie creaties.
Deze kun je binnenkort ook zien op Natalies blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...