dinsdag 29 november 2022

Crealies Facebook Live 22 november Lantaarn

 

Hallo Allemaal,

Afgelopen dinsdagavond ging ik LIVE in de Facebookgroep van Crealies.

Ik ging o.a. aan de slag met de Create a Box Lantaarn no. 22.
Alle gebruikte materialen vindt je hier in de webshop:
FACEBOOK LIVE 22 November



De Live is hier terug te kijken op Youtube:

De lantaarn stanste ik 4 keer uit zwart karton, met voor het raampje de middelste stans.


Het raampje stanste ik uit een transparante sheet met de grootste stans. Ook vier keer.


Uit 200 grams watercolor papier stanste ik de poinsettia's, de hulstblaadjes en de takjes.


En dit is het resultaat van de Create a Box en Create a box mini Lantaarn no. 22.


En nogmaals alle gebruikte materialen vindt je hier in de webshop:
FACEBOOK LIVE 22 November

Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren.

Liefs, Nicole





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...