maandag 18 oktober 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 4 - Day 4

 

Goedemorgen, vandaag laat ik mijn inspiratie post zien met de nieuwe mini slimline stans set.
Het is een lekker vrolijke kaart met een klein vakje om wat in te stoppen,
bijvoorbeeld wat papiergeld voor wat leuks of een cadeaukaart.

Ik ben begonnen met wat frames te stansen in de video leg ik uit hoe.
De smalle frames heb ik uit foam gestanst en het brede frame uit design papier.

Deze stans heeft een prachtige stippellijn langs de randen,
dat ziet er meteen mooi verzorgd uit.

Als achtergrond heb ik een contrasterende kleur design papier gebruikt.
Als blikvanger gebruik ik het schattige rendier.
Uit twee soorten bruin papier stans ik de deeltjes.
Als tip om het rendier op te pimpen gebruik wat potloden en een witte gelpen voor wat accenten.
Zijn (of toch haar ?) neus wordt ook van glitter voorzien.
En versier het rendier ook met wat strikjes, de nieuwe stansset heeft van die leuke elementen.
Ik gebruik hiervoor wat glitterfoam.

Nu is het de beurt aan wat kerstballen.
Ik heb deze uit stevig karton gestanst, met inkt heb ik de randjes een kleurtje gegeven,
en lijm aangebracht waar ik glitter op heb laten vallen.
Nog een klein koordje door de opening en een blauw lintje erop en ze zijn klaar om op te hangen.

Nu kunnen alle laagjes worden vastgelijmd.
Ik stans ook nog een extra strookje uit met de mini slimline stans om het vakje te maken.
Nog een kleine tekst met de kerstteksten set en klaar is de vrolijke kaart!

Kijk ook even naar mijn korte video waar ik stap voor stap laat zien
hoe ik deze kaart heb gemaakt (met uitleg in het Nederlands en Engels).


Crealies stansen/dies :

Crealies stempels/stamps:

 
  

Tot de volgende post, bedankt voor het bezoek.

Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...