zaterdag 2 oktober 2021

Crealies Online Workshop Interactief Mini Album deel 2b

 
Hoi

Vandaag ga ik weer verder met mijn Interactief Mini Album.


Vandaag ga ik aan de slag met de volgende 2 pagina's. 
Op de linker pagina combineer ik Cardzz no. 301, de waterval, met On the Edge XL.
Op de rechterpagina maak ik met On the Edge XL en een Pocket 2 kleppen, waarachter je inserts kan opbergen.

Deze workshop bestaat uit 9 delen en vandaag laat ik deel 2b zien.


De CrealiesKit is nog steeds te koop. Alles wat je nodig hebt zit in de kit, behalve het design papier en de basisbenodigdheden zoals een schaar, lijm, stansmachine.
Wil je weten wat er precies in de kit zit, kijk dan onderstaande video.



Creatieve Groetjes Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Cardzz stansen no. 301, Waterval schuifkaart + Omklap schuifkaart  Stansen: Pocket XL + 2 extra lagen 
On the Edge XL stans no. 46, 20,8 cm met dubbele stiksteeklijn On the Edge XL stans no. 48, 20,8 cm met dubbele stippenlijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...