maandag 4 oktober 2021

Crealies Online Workshop Interactief Mini Album deel 3a

 
Hoi

Vandaag alweer de 4e workshop die hoort bij mijn Interactief Mini Album.


Vandaag ga ik aan de slag met de volgende 2 pagina's. 
Op de linker pagina combineer ik beide Crealies Corner Pockets. 
Op de rechterpagina ga ik aan de gang met Cardzz no. 302, de theaterkaart. 

Deze workshop bestaat uit 9 delen en vandaag laat ik deel 3a zien.


De CrealiesKit is nog steeds te koop. Alles wat je nodig hebt zit in de kit, behalve het design papier en de basisbenodigdheden zoals een schaar, lijm, stansmachine.
Wil je weten wat er precies in de kit zit, kijk dan onderstaande video.


Creatieve Groetjes Mandy

Crealies Stansen/Dies:



Cardzz stansen no. 302, Theaterkaart Stansen: Corner Pocket L + 2 extra lagen Stansen: Corner Pocket M + 2 extra lagen On the Edge XL stans no. 46, 20,8 cm met dubbele stiksteeklijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...