woensdag 13 oktober 2021

Crealies Lovely Moments card

 

Vandaag een mooie romantische kaart.
In een filmpje kan je zien hoe ik deze kaart heb gemaakt. 

Hieronder even de maten van de gestanste rechthoeken en vierkantjes 
welke ik op deze kaart heb gebruikt.

1x basiskaart kraft: Crea-Nest-Lies XXL no. 24, afm. 10,5 x 14, 5 cm.

Uit wit 350 grams aquarelpapier heb ik met Crea-Nest-Liest XXL no. 24 de volgende rechthoeken en vierkantjes gestanst :
1 rechthoek van 9,5 x 13,5 cm.
2 rechthoeken van 4,5 x 8,5 cm
2 vierkanten (Crea-Nest-Lies XXL no. 22) van 4,5 x 4,5 cm.

Stans uit kraft 3x het kleinste en één na kleinste hart uit de Crea-Nest-Lies XXL no. 113 stansset.

Uit papier van een woordenboek heb ik de grootste stans gebruikt van de Crea-Nest-Lies Small no. 18. Omdat het papier uit mijn woordenboek erg dun is, heb ik deze in zijn geheel eerst op een stuk cardstock geplakt en daarna pas uitgestanst. 

Verder heb ik alles (hoop ik) duidelijk uitgelegd in het filmpje.


Bedankt voor het kijken en tot de volgende blogpost.

Groetjes Aletta


Gebruikte materialen :

Crealies Dies / Stansen :

Crealies Mixed Media :

Crealies basics / basis :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...