maandag 11 oktober 2021

Crealies Online Workshop Interactief Mini Album deel 4a

 
Hoi

Vandaag gaan we beginnen met week 4 van mijn Interactief Mini Album.


Vandaag ga ik aan de slag met de volgende 2 pagina's. 
Op de linker pagina combineer ik Cardzz no. 198, de Slimline Filmrol,
met Cardzz no. 13, de squash fold kaart. 
Op de rechter pagina gebruik ik beide Corner Pockets.

Deze workshop bestaat uit 9 delen en vandaag laat ik deel 4a zien.

De CrealiesKit is nog steeds te koop. Alles wat je nodig hebt zit in de kit, behalve het design papier en de basisbenodigdheden zoals een schaar, lijm, stansmachine.
Wil je weten wat er precies in de kit zit, kijk dan onderstaande video.

Creatieve Groetjes Mandy

Crealies Stansen/Dies:


Cardzz stansen no. 189, Slimline I, Filmrol Cardzz stansen no. 13, Squash fold card Stansen: Corner Pocket M + 2 extra lagen Stansen: Corner Pocket L + 2 extra lagen

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...