woensdag 6 oktober 2021

Crealies, Planner Spread December

 

Vandaag is Floortje onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige planner spread.


Hoi! Ik zal me even voorstellen, Ik ben Floortje Zeebregts, ik kom oorspronkelijk uit Nederland, maar woon al 20 jaar in België. Ik werk graag en veel met de Crealies producten, en Annelies heeft me gevraagd of ik graag een keer als guest designer iets wilde maken.
Bij deze dus.

Ik heb een planner spread gemaakt voor de maand december, met een interactief pop up schuifelement er in. Voor het To Do lijstje kun je aan de touwtjes trekken en dan kun je je to do lijstje er onder invullen en/of bekijken (of, nog belangrijker, afvinken). 
De linkerpagina bevat ruimte om je afspraken in te schrijven voor vrijdag 17 december en het weekeind van 18/19 december. Ik vind de sneeuwvlok zo mooi dus die wilde ik er graag als versiering bij zetten, en de gave sterren heb ik ook gebruikt omdat ze zo mooi in het decemberthema passen. Ik heb de dot grid stempel gebruikt om puntjes op mijn dagvakken te maken, zodat je een beetje overzichtelijk kunt schrijven. Het idee is eigenlijk dat elke pagina twee dagen bevat, dus maandag/dinsdag; woensdag/donderdag en dan deze pagina laat vrijdag/weekeind zien. 
Op de rechter pagina maakte ik het interactieve to do lijstje en een vakje om in te droedelen of om nog belangrijke dingen in te noteren. Ik liet de dot grid daar bewust weg zodat je droedels niet vol puntjes staan, maar natuurlijk als je het als opschrijfvakje wilt gebruiken kun je altijd daar ook de dot grid stempel in gebruiken! Ook hier weer de sneeuwvlok en de mooie sterren. 

 
Het to do lijstje is met de Cardzz no. 305 gemaakt, het pop-up schuifsysteem. Om er op te schrijven heb ik weer de dot grid stempel gebruikt, en je kunt, als je het schuifje helemaal opentrekt, het pop-up stukje naar rechts omvouwen om er met je hand over te gaan. Voor linkshandigen is dit misschien niet nodig... 

Gebruikte materialen:

Crealies For Journalzz & Plannerzz:
Stansen/Dies: 
Stempels/Stamps:

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 83

Crealies Stempels/Stamps:

  
    

Floortje, bedankt voor je erg mooie plannerpagina's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...