dinsdag 31 augustus 2021

Crealies, Van Harte


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Zij maakte voor Crealies deze schitterende schuifkaart.



Hallo allemaal
Hier ben ik weer als guest designer voor Crealies.
Ik heb deze keer een schuifkaart gemaakt met een hele leuke stans van Crealies.
Wat geeft dit een leuk effect.

Allereerst heb ik de mal Cardzz no. 305 gestanst uit een mooie blauw/paarse kleur.
Voor het schuifgedeelte heb ik wit gebruikt.
Het mooie designpapier is van ScrapBoys, net zoals het plaatje.
Je kunt een handig filmpje vinden op YouTube hoe je deze leuke kaart kunt maken.

Ook de mooie rechthoeken heb ik weer gebruikt en passen mooi in het geheel.
Wat is dit weer een leuke stans om mee te werken.
Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart en wens jullie een fijne dag toe.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

       

Ineke, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...