zondag 15 augustus 2021

Crealies On the MOVE - Fijne Kerstdagen

 
Hallo Allemaal,

Vandaag weer de beurt aan mij om jullie een leuke creatie te laten zien.
Ik heb er voor gekozen om nog een kerstcreatie te maken.

Wanneer je een keer weinig tijd hebt en je verlegen zit om een mooie en leuke kaart, dan zijn de Crealies On the MOVE stansen erg leuk en makkelijk in gebruik, je hebt eigenlijk in een handomdraai een super gave basis voor een leuke kaart.

Voor deze kaart heb ik de On the MOVE no. 05 (Design D) gebruikt. De basis van deze stans heb ik gestanst uit zwarte cardstock, daarna heb ik alle losse layer onderdelen gestanst uit groene cardstock en als laatste heb ik uit design papier de laatste stansen gebruikt uit de set, door gebruik te maken van het kerst design papier is het al in mum van tijd een super leuke kerstkaart die weinig nodig heft.

 Om er echt een kerstkaart van te maken heb ik Crealies Wordzz with shadow no. 10
gebruikt, Fijne Kerstdagen.

Omdat ik het kaartje toch nog een beetje aan de kale kant vond heb ik door gebruik te maken van Crealies Stans Partzz no. 30 (Holly leaves and berries) het geheel nog een beetje opgefleurd.

Ik hoop jullie weer wat leuke kerstinspiratie te hebben kunnen geven,

Creatieve Groet,
Carla van Dam - Frissen

Gebruikte Crealies producten:

Crealies Stansen / Dies:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...