woensdag 11 augustus 2021

Crealies beterschapskaart

 


De Patternzz XL no.2 is zo gaaf om in de achtergrond van je kaart te verwerken.

Wat ik handig vind, is dat ik een aantal A5 watercolorpapier al heb voorzien van diverse kleuren Pigment Colorzz zodat je, als je een kaart wilt gaan maken, snel aan de slag kan gaan. 
Wel heb ik 1 kleur per A5 gedaan. Je kan natuurlijk meerdere kleuren doen maar ik vind het contrast van een enkele kleur mooier uitkomen op een kaart. Op deze kaart heb de gele en groene kleuren gebruikt van de Pigment Colorzz. 
Spetters maak ik met een dikke zwarte Posca pen,
even met je schaar op de pen tikken en je krijgt mooie spatten.

Hieronder nog even een overzicht van de gebruikten Crealies produkten.

Wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.

Groetjes Aletta

Crealies Stansen / Dies:

Crealies Mixed Media:

Crealies Basis:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 24, Rechthoeken met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33, Cirkels met dubbele stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 113, Slanke harten met dubbele stiksteeklijn Crea-Nest-Lies Small stansen no. 19. 5x Vaandels met stiksteeklijn Patternzz XL Imprint, Patroon XL, Zon in stiksteek no. 02 Tekststans no. 2 Beterschap  Pigment Colorzz, Groen no. 20 Pigment Colorzz, Geel no. 01  Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4) Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4) 10x A5 Crealies Maak van je stansvorm een sticker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...