donderdag 26 augustus 2021

Crealies : On the MOVE shabby chic homedeco



Hallo lieve Crealies fans,

Vandaag is het mijn beurt te inspireren. 
Ik heb een tutorial om een shabby chic home deco
 voor een foto te maken.

Als basis heb ik de nieuwe "On the MOVE stans" gebruikt.
Uit stevig kraft karton stans ik tweemaal de vorm uit.

In het midden gebruik ik red sticky tape om de twee delen samen te voegen.
Ik stans ook verschillende delen van dee On the MOVE stans uit design papier.
Ik heb een mix van papier gekozen met verschillende bruin tinten .
Die stukjes plak ik op de basis vorm behalve in het midden.

Met de grootste vorm van de Crea-Nest-Lies XXL 24 
stans ik een rechthoek uit kraft karton en ook een uit design papier 
 om het middenstuk te bekleden.

Ik heb verschillende stansdeeltjes en het lint  bewerkt 
met zwart Pigment Colorzz poeder gemengd 
met wat water en sneeuw pasta om een antieke look te creëren.

Op de huisjes heb ik ook nog wat snippertjes design papier geplakt.
De teksten zijn strookjes van een papier blok.

Ook het design papier krijgt een leuke vintage look.
Het mooie van de Pigment Colorzz is
 dat er verschillende kleur elementjes in zitten, dat geeft altijd een mooi effect.

 Ik heb gewoon met een nat penseel in wat deppende bewegingen wat kleur aangebracht
Om de sterren het ik wat koord gedraaid
 en ik laat de tekst uit de ster komen samen met een parelkettinkje.
Ik plak de tekst met een golvende beweging op het andere papier, net even leuker ddan plat.
 
In het middelste gedeelte is er plaats voor een mooie foto.

Wanneer je de home deco vouwt pas hij in een grote envelop.

In de korte video geef ik  stap voor stap uitleg 
hoe ik deze home deco heb gecreërd.


Crealies Stansen / Dies:

Crealies Mixed Media:

Crealies Basis /Basic :


 



 


Bedankt voor jullie bezoek, tot de volgende inspiratie post,
Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...