dinsdag 6 april 2021

Crealies: Van harte met Inside or Out


Een wit-groen felicitatiekaartje met hoekjes "in" en "op" het papier. A white-green congratulatory card with corners "in" and "on" the paper.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Het groene papier, dat ik voor dit
felicitatiekaartje heb gebruikt,
doet mij aan de lente denken.
Het voelt als lente of een beetje anders
gezegd: It feels like spring.....toch?

De groene delen heb ik op het
ik 1 stans gebruikt om de
diverse inkepingen te maken,
terwijl ik van Inside or Out no. 18
beide stansjes heb gebruikt.....
want de "swirls" zijn van beide
stansjes even groot van formaat.

Close-up van een hoekje "uit" het papier gestanst. Close-up of a corner cut "out" of the paper.
Inside or Out no. 16 heb ik voor de
4 hoeken gebruikt waar het groene
karton door geweven kan worden.

Close-up van een uitgesneden hoek uit het papier en 2 uitgesneden hoeken die op het papier zijn geplakt. Close-up of a corner cut out of the paper and 2 cut out corners glued onto the paper.
Op bovenstaande foto zie je de
2 swirls van Inside or Out no. 18
naast de inkepingen van no. 16.

Overzichtsfoto van het felicitatiekaartje met enkele gebruikte stansen. Overview photo of the congratulatory card with some used dies.
En opnieuw een overzichtsfoto.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...