vrijdag 16 april 2021

Crealies Hoi Kaart

 


Hoi !

Ik kan er niks aan doen maar ik heb weer iets gemaakt met die gave Crealies Cardzz letters, 
ik vind ze zo geweldig om mee te werken. 
Deze keer heb ik een "hoi-kaart" gemaakt.
Hoe leuk is dat om aan iemand te sturen wie je zomaar even gedag wilt zeggen.

De letters heb ik verhoogd met 2 mm foam opgeplakt om diepte in de letters te krijgen zodat de achtergrond mooi doorloopt in de letters, daarom heb ik hiervoor ook geen schaduwrand gebruikt. 

Werkwijze:

Stans een rechthoek uit Crealies 350 grams watercolor/mixed papier.
Spray het papier nat, strooi de 4 kleuren Pigment Colorzz (Olive Green, Orange, Light Brown en Yellow) over je papier en spray weer nat en droog je papier met een heattool.
Eventueel kan je deze stap nog een keer herhalen.
Als het papier droog is, wat waterspatten op je papier laten vallen en dep deze af met een stuk keukenrol.
Nu is je basis achtergrond al klaar. 

Stans nu de letters HOI uit het papier.

Stans nu de letters HOI ook uit 2 mm Crealies foam. 

Plak de letters op de foam letters.
Behalve het binnenste stukje van de letter O plak niet op foam. 
En maak de randen zwart met bijv. een zwarte edding stift, ook het foam zwart maken.

Plak je kaart op een stuk zwart karton.
Plak de letters met foam op je kaart,
en als laatste het stukje in de letter O (zonder foam)

Daarna spat je nog wat zwarte spetters erop.

Achter zwart en wit papier heb ik "maak van je stansvorm een sticker" geplakt.
Daarna een aantal keer de Crealies Partzz no. 24 Versiering voor Labelzz & Tagzz uit wit en zwart papier.

En dan als laatste kan je de versiering op een speelse en leuke manier verdelen op je kaart.

Ik hoop jullie weer te hebben geïnspireerd met deze HOI kaart.

Tot een volgende blogpost.

Groetjes Aletta

Gebruikte materialen:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Mixed Media :

Crealies Basics :

    
   

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...