donderdag 15 april 2021

Crealies, Vakantie

 

Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte weer een fantastisch mooie plannerpagina.


Ja,…deze tijd. Het duurt lang, hoe kom jij deze tijd door?
Ik in ieder geval door vooral heel creatief bezig te zijn.
En om mijn planner/journal een vrolijke pagina erbij te geven die vooral
“happy thoughts” bevat, dan is het deze pagina wel.
Heerlijke vrolijke kleuren... zon en zee ;-)


Met Distress inkt dit keer de Stencilzz bewerkt.
Die ronde bolletjes zijn zo vrolijk.
De gaatjesverstevigers en het woord vakantie heb ik
ook op kleur gebracht met Distress inkt. 

De paginavakjes zijn gemaakt door de “On the Edge” stans te gebruiken.
Daarmee heb ik leuke plekjes gecreëerd om de kaartjes in te stoppen
waarop staat welke steden in de betreffende landen ik bezocht heb.
Onder ieder vakje heb ik een gestempelde label geplaatst met daarop
het land geschreven wat ik bezocht heb. 


Het laat me weer voor even terugdenken aan alle mooie herinneringen.
Herinneringen die er in grote getalen zijn. Iets waar ik voor nu zeker nog op kan teren.
Volgende keer misschien eens de pagina erbij maken met wat leuke foto’s.
Genoeg huiswerk dus.


Crealies Stansen/Dies:
Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stiksteeklijn) no. JP 997
Cijfers met schaduw JP 609
Gaatjesverstevigers no. JP 650
Alfies no. 3
On the Edge no. 44
Mix & Match no. 12

Crealies Stempels/Stamps:
Bits & Pieces no. 227
Bits & Pieces no. 228

Crealies Mixed Media Stencilzz/Maskzz:
Stencilzz & Maskzz no. 301

    
  
 

Divina, bedankt weer voor je mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...