maandag 12 april 2021

Crealies, Van Harte Gefeliciteerd

 

Vandaag is Ineke onze guest designer.
Kijk eens wat een prachtige zig-zagkaart zij voor Crealies maakte.



Hallo allemaal
Vandaag is de eer voor mij weer weggelegd om voor Crealies weer een keertje
guest designer te zijn. Ik laat jullie vandaag weer een kaart zien die ik gemaakt heb
met een schitterende nieuwe stans van Crealies: Crea-Nest-Lies XXL no. 111.



Als basis heb ik wit karton gekozen en heb ik 3 stukjes cardstock gesneden
van 14 hoog bij 15 cm. Aan de rechterkant van de 15 cm heb ik een
vouwlijn gemaakt op 1 cm. Dat heb ik met 2 stukken gedaan.
Als je de mal stanst leg je die iets over de vouw heen, zodoende krijg je
een plakstrook en kun je er 3 aan elkaar bevestigen.



Natuurlijk heb ik ook weer de mooie vlinders en bloemen gebruikt.
Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren, want deze kaart is erg leuk om te maken.



Ik wens jullie weer een fijne dag.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

       

Ineke, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...