donderdag 18 maart 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 6 - Day 6


Vandaag is het inspiratie dag 6 met de
nieuwe producten, gemaakt door Hennie.

Voor de 2e keer vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Stencilzz & Maskzz Blending stencils SET A.
Deze keer heb ik gewerkt met Crealies Pigment Colorzz. 


Ook het hart heb ik bewerkt met de blendingstencils en Crealies Pigment Colorzz.


Een mooie Wordzz with Shadow tekststans en de kaart is klaar. 


Ik ben nog een stapje verder gegaan met de kaart hieronder.
Mijn Blending stencil zat nog vol met Pigment Colorzz van de kaart hierboven.
Dit stencil heb ik omgedraaid en afgedrukt op mijn 2e kaart. 
Daarna heb ik een stencil van Stencilzz & Maskzz Blending SET A op mijn layer geplakt en alle vierkantjes gekleurd met Pigment Colorzz en inkt.


Het blending stencil heb ik laten liggen en daarover heen heb ik Stencilzz no. 201 gelegd en daarover heen gewerkt met Crealies Glitter Paste goud. 



Groetjes Hennie

Crealies Stencilzz & Maskzz: 

Crealies Stansen / Dies: 

 Stencilzz no. 201, Wonky circles

Crea-Nest-Lies Small stansen no. 22, 4x Harten  Wordzz stansen with shadow no. 07, NL: dikke kus/knuffel
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...