maandag 22 maart 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 10/ Day 10

  
Vandaag is het inspiratie dag 10 met de
nieuwe producten, gemaakt door Mandy.


Ik ben aan de slag gegaan met de super leuke Cardzz Elements.
En na 1 kaart kon ik niet stoppen, dus laat ik ze jullie allemaal zien.

De Elements Vierkanten zonder Frames.

De Elements Zeshoeken zonder Frames en direct tegen elkaar geplakt. 

De Elements Cirkels in verschillende hoogtes en zonder patroon op een kaart. 

De Cardzz Elements vind ik in hun eenvoud al zo mooi, dat ze eigenlijk geen decoratie nodig hebben. De grote teksten van Wordzz with Shadow passen hier perfect bij. 

Wil je zien hoe makkelijk deze stansen werken? In onderstaande video leg ik alles uit en laat ik nog meer voorbeelden zien.

Nederlands gesproken:

English spoken:

Creatieve groetjes Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Cardzz stansen no. 281, Elements cirkels Cardzz stansen no. 282, Elements vierkanten
Cardzz stansen no. 283, Elements zeshoeken Partzz stansen no. 48, Kat
Wordzz stansen with shadow no. 08, NL: veel liefs/geluk Wordzz stansen with shadow no. 07, NL: dikke kus/knuffel
Wordzz stansen with shadow no. 01, hartelijk gefeliciteerdTekststans no. 1 Gefeliciteerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...