woensdag 16 december 2020

Crealies, Opkikkertracker, GD Divina

 
Vandaag hebben we als guest designer: Divina.
Zij maakte deze ontzettend leuke 'moodtracker'.


Daar was ik weer, kunnen jullie met dit grijze weer ook wel een opkikker gebruiken? Mentaal ga ik nooit zo goed op dit grijze muizen weer. Dus nou heb ik alvast een mooie moodtracker pagina gemaakt voor in m'n Bullet Journal. Wat kleur en fleurigheid is altijd goed voor iedereen. 
 

De kikker heb ik van aquarelpapier uitgestanst. Daarna met Tombow ABT Dual Brush pennen ingekleurd. De strook die die ik achter de kikker geplakt heb, heb ik met de mooie Pigment Colorzz gemaakt. Daarna heb ik een paar leuke stoken nog eronder verwerkt, waaronder een strook afgescheurde vellum. Daarover heen heb ik toen de leuke mini blaadjes gestempeld. Net alsof we in de vijver zitten…
 

Zo leuk hoe de dichte gestempelde bloemen onder de vellum te zien zijn. Nog verder naar buiten heb ik in licht grijs de open bloemen gestempeld, zodat ik deze in de maand waarin ik de moodtracker gebruik, ze in kan kleuren met de kleur hoe ik me die dag voel. In de ingezoomde afbeelding kun je alvast zien hoe het er dan uit ziet. 

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies Stansen/Dies:
Partzz no. 46
Journaling/Planner pagina + extra laag no. 999


Crealies Stempels/Stamps:
Bits & Pieces no. 225
Bits & Pieces no. 226
Bits & Pieces no. 505


Crealies Divers:
Pigment Colorzz, Blauw no. 13
Pigment Colorzz, Groen no. 20
Watercolour / Mixed Media papier 200 gr. CLBS104
Tombow ABT Dual Brush pen, Light Green - no. 195
Tombow ABT Dual Brush pen, Mint - no. 243
Tombow ABT Dual Brush pen, Sap Green - no. 245


        

Divina, bedankt weer voor je originele bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...