zaterdag 26 december 2020

Crealies, Brugkaart - Bridge Card - Mix Media

 
 https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/12/mix-media-brugkaart-mix-media-bridge.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit felicitatiekaartje heb ik nota bene op
mijn verjaardag gemaakt. Nee.....niet
voor mijzelf.....hihihi, maar voor Crealies.

Met 3 Pigment Colorzz gewerkt. Hoe
denken jullie dat mijn vingers eruit zagen?
Omdat de Pigment Colorzz op/met water
reageren, is e.e.a. ook zo weer weggepoetst.

De blauwe strookjes heb ik gestanst met
Mix & Match no. 13 en deze op de
brugkaart, bridge card, geplakt.
Voor de brugkaart, bridge card heb ik
Op 2 cm en op 1 cm van beide korte
zijden gerild en gevouwen.

Voor de "brug", "bridge" kijk mijn vorig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...