zondag 20 december 2020

Crealies, Dream

  

Vandaag is Nicole onze guest designer.
Zij pimpte de binnenkant van haar DIY planner.


Goedemorgen lieve luitjes,

Ik pimpte de binnenkant van de DIY planner van Crealies CLJP799. 

Ik smeerde het karton van de planner eerst in met een laagje speciale gesso voor waterverf, zodat de pigmentpoeder met water goed zou gaan lopen en verspreiden.

Ik gebruikte de kleur rood van de Pigment Colorzz, CLPC05
en hier en daar strooide ik Parelmoerpoeder Goud CLPC52.

Uit het witte 350 grams watercolor papier stanste ik een rondje met de Crea-Nest-Lies XXL no. 21, bewerkte die ook met het rode Pigment Colorzz, en plakte hem op het karton.

Hier en daar gestempeld met de leuke Bits & Pieces stempels met Archival Ink Jet Black en met Rose Madder voor de Hangende rondjes.

De bloemen Set of 3 no. 55 bewerkte ik ook met de de rode en goud parelmoer
Pigment Colorzz en maakte ze af met wat meeldraadjes.
De Duo Dies no. 39 bewerkte ik de Pigment Colorzz Olijfgroen CLPC22.

Ik schreef met een permanent marker de tekst langs de cirkel, 
Never regret anything that made you smile!!
 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Liefs, Nicole

Gebruikte producten:

Crealies Journalzz & Plannerzz:
DIY Plannerpakket CLJP799

Pigment Colorzz:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Stansen/Dies:


           

Bedankt Nicole voor deze prachtige creatie. 
Binnenkort is deze ook te zien op Nicole's blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...