vrijdag 17 juli 2020

Crealies Zomer


Hallo Allemaal

Ik heb vast een pagina gemaakt voor de komende vakantie dagen.
Ik heb er even een foto van vorig jaar bijgeplakt, maar die wordt nog vervangen door een foto
met nieuwe herinneringen.
En op de labeltjes komt dan ook nog tekst.
Ik heb met de On the Edge openingen gemaakt in mijn dessin papier waardoor er pockets ontstaan.
Ik snij nu 3 stukjes cardstock (niet te dik papier) die ik aan de achterkant plaats
waardoor het een pocket wordt.
Van onder naar boven elkaar overlappend.
In de pockets komen labels met tekst.
Bij de pocketopeningen cijfers uitgestanst uit een zwart stukje papier,
waar onder een wit stukje papier is geplakt.
Op de linker pagina heb ik uit een reepje zwart papier het woord zomer gestanst.
Dezelfde letters uit wit papier gestanst, en deze in het zwart uitgestanste reepje geplakt
De drie kleuren die ik heb gebruikt met de labels hier weer terug laten komen in reepjes.

Heel veel knutsel plezier
Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Big Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad Stans: 12 Gaatjesverstevigers Bits & Pieces stempel no. 133, Oud handschrift 3 regels Bits & Pieces stempel no. 174, Grunge cirkels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...