dinsdag 21 juli 2020

Crealies Happy birthday bottle


Hallo Allemaal

Ik heb voor vandaag een label gemaakt voor om een flessenhals.
Zo is een fles wijn geven nog leuker.
En in de pocket is ook plek voor een giftcard of gewoon een kaartje.

Hiervoor heb ik 2 labels gestanst.
De ene heb ik helemaal vol gestempeld met het woord celebrate.
Even oefenen, bij mij ging het gelukkig meteen goed.
Op een strookje papier heb ik Happy birthday gestempeld
en dit bijna helemaal onderaan op het label geplakt.
Met de On the Edge stans een insnede gemaakt op het bestempelde label.
Boven het tekststrookje 2 eyelets ingeslagen en daar een strikje doorheen gedaan.
De 2 labels op elkaar geplakt, onder de insnede met heel dun tape, boven de insnede kun je
het gewoon helemaal in lijmen.

Dan boven aan de label een cirkel uit stansen, die om de flessenhals past.
Je draait dit label alleen met het bovenste stukje door de snijmachine, zodat hij alleen de cirkel doet.
Niet de hele label doordraaien, anders heb je platte eyelets.
Draai de cirkel en eentje een maat groter nog een keer uit in een ander kleur papier.
Die plak je om je cirkelgat.
Ik heb er nog een bijpassend klein kaartje bij gemaakt en in de pocket gedaan
maar je kunt er ook een giftcard in steken.
Onderaan nog een randje van de On the Edge notitierand stans,
ik heb het gedeelte daarvan gebruikt wat je normaal weg gooit



En klaar is het weer.
Veel knutsel plezier.

Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. On the Edge stansen no. 41, 2x notitierand (rond en vierkant) Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw Big Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm Text & Co English stamp Handlettering no. 03, Happy Birthday, solid
Text & Co, Word strips no. EN02, Dream (Engels)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...