zaterdag 11 juli 2020

Crealies, Kaart met chocola en bloemen in een doosje


Sinds 2019 ben ik guest designer voor Crealies.
Toen Annelies Cardzz no. 25 had ontworpen heb ik
 de vraag gekregen of ik er wat mee wilde maken.
Ik ben gek op doosjes en heb gelijk ja gezegd.
Ik zie veel mogelijkheden met deze stans.
Daar is dit er 1 van.
 
 Ik heb voor de kaart een stuk kraft gesneden van 14 x 21 cm.
Die heb ik dubbel gevouwen en met de stans die bij deze Cardzz 
zit mijn opening voor het doosje gemaakt.
Ik heb voor kraft papier gekozen omdat ik een stoere uitstraling wilde hebben.
 
Op het dekseltje van dit doosje heb ik twee halve bloemen geplakt.
 
Ik wilde aan beide kanten van mijn kaart een vakje hebben om Merci in te doen.
 
 Daarvoor had ik versteviging nodig en 
heb daarvoor dit gemaakt om tussen de zijkanten van de 
kaart te plakken.
Snij hiervoor twee reepjes van 7 x 8 cm.
Maak op de kant van de 8 cm op iedere centimeter een rillijn.
Vouw deze nu als een harmonica.
Plak deze iets van de kant binnen in de kaart.
 
  Voor de Merci reepjes wilde ik het vakje kleiner hebben.
 Om een mooi geheel te krijgen was het bakje wat voor de
 Merci reepjes is bestemd wat te groot.
Dus heb ik van ieder gestanst bakje 3,5 cm af gehaald.
Daarna heb ik het in elkaar gelijmd zoals de bedoeling is.
 Aan beide zijkantjes van de kaart heb ik 4 gaatjes gemaakt.
Daar heb ik stukjes touw door gedaan en vastgeknoopt.
Dit heb ik terug laten komen op het vakje voor de Merci reepjes.
Daar heb ik omdat het klein is twee gaatjes gemaakt voor een stukje touw.
Dit heb ik gedaan voordat ik het doosje in elkaar heb gezet.
 
 Voor de inhoud van het doosje heb ik twee kaartjes gemaakt.
Mijn man kan in de ene een boodschap schrijven en ik in de andere.
Dit is heel persoonlijk en wordt altijd zeer gewaardeerd.
 
Er zitten 10 x  €2,00 muntstukken in.
Ik heb hiervoor  de nieuwe bloemen gestanst uit kraftpapier. 
Die heb ik met een kleine gluedot vastgelijmd.
De bloem aan de bovenkant kreeg nog een parel.
Die heb ik ook met een kleine gluedot opgeplakt.
Dit zodat het makkelijk is om de bloem van het geld af te halen.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Crealies Stansen / Dies:

Cardzz stansen no. 25, Doosje in een kaart Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25 X-tra stansen no. 26, Chocolade houder

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Anneke, bedankt voor je prachtige creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Anneke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...