dinsdag 14 juli 2020

Crealies Birthday garland



Een enorme verjaardagsslinger, wat een karwei!

Een feestslinger voor onze kleindochter,
haar lievelingskleur is blauw.

Het witte kaartenkarton heb ik bewerkt 
met de Crealies pasta's en pigment poeders.
Het effect is heel mooi en de materialen werken zo fijn.

Wat heb ik haar blij kunnen maken.

De bloemen, blaadjes en vlinders heb ik uit vilt gestanst.

7 jaar alweer!

Een volgende verjaardag zou ik sneller klaar kunnen zijn,
dan is er alleen een 8 nodig.

Maar ik denk zomaar dat Lana dan een nieuw kunstwerk van mij verwacht.

Heerlijk is het om zo voor je kleinkind te kunnen knutselen.
Geweldig al die mooie materialen van Crealies.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Mixed Media:

Lieve groetjes hennie.

Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduwCardzz, compleet alfabet + tijdelijk gratis 2 leestekens
Cardzz stansen no. 278, Cijfers 7 en 8
 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 99, Vlag met kleine gaatjes (9x) Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 98, Vaandel met kleine gaatjes (9x) 
Set of 3 stansen no. 56, Blaadjes 10 Set of 3 stansen no. 55, Bloemen 24 
Set van 3 stansen no. 45, Vlinders 7Gel medium mat transparant, 100 ml  
Glitter pasta goud, 50 ml Glitter pasta zilver, 50 ml 
Metalen pastaspatel, groot en klein Pigment Colorzz, Turquoise no. 18 
Pigment Colorzz, Lentegroen no. 23 Pigment Colorzz, Roze no. 08
 Pigment Colorzz, Geel no. 01 3x Spuitflesje (penvorm)
Stencilzz no. 201, Wonky circles Stencilzz no. 208, Bloemetjes
Stencil pasta wit, 50 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...