dinsdag 21 april 2020

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten dag 5



Deze stansenset heeft Annelies eerder in de webwinkel gezet dan dat zij gepland had.
De reden daarvan kunnen jullie wel raden.
Wat een narigheid is er over de mensheid gekomen.

De stans heeft een achtergrond waar de letters precies "in gepuzzelt" kunnen worden.


Ik heb eerst een vel watercolor paper bewerkt met de Pigment Colorzz.
Dat is prachtig waterverfpoeder, het geeft verrassende effecten.
Ook heb ik hier en daar met behulp van een stencil wat glitter- en stencil pasta aangebracht.
Daarna heb ik achter dit vel papier dubbelzijdig plakfolie geplakt.
Het voordeel is dat de letters op een makkelijke manier op elkaar geplakt 
kunnen worden en ze zitten dan mooi glad op elkaar. 
Daarna heb ik de letters gestanst.


Je kan de letters natuurlijk ook los gebruiken.
Dat heb ik bij bovenstaande lange kaart gedaan.

Ik wens jullie veel plezier met het bekijken van de creaties in deze blogestafette,
die we voor jullie gemaakt hebben met de nieuwe Cardzz letters 
en de kleurrijke Pigment Colorzz .

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Mixed Media:

Crealies Basis:

Lieve groetjes, hennie.

Cardzz stansen no. 105, BETERSCHAP (kaartformaat) Duo Dies no. 46, Vlinders 8
Set van 3 stansen no. 46, Vlinders 8 Stencilzz no. 203, Stones
Stencilzz no. 202, Wonky squares Stencilzz no. 201, Wonky circles
Glitter pasta goud, 50 ml Stencil pasta wit, 50 ml
Pigment Colorzz, Lentegroen no. 23 Pigment Colorzz, Olijfgroen no. 22
Pigment Colorzz, Groen no. 20 Pigment Colorzz, Oranje no. 03
3x Spuitflesje (penvorm) Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4)
 Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)Maak van je stansvorm een sticker (10x A5 vel)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...