zaterdag 18 april 2020

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten dag 2


Vandaag inspiratie dag 2  met de nieuwe producten.

Hallo allemaal


Ik heb op deze pagina een vakantiedag in de sneeuw vastgelegd.
Ik heb de pagina 1 cm smaller gesneden.
Van boven naar beneden een tekstje gestempeld.
Met de nieuwe grote Cardzz letters het woord FUN gesneden.
Uit wit papier de F en de N, de U uit dessin papier.
Bij de bovenste foto heb ik ook al de schaduwdelen van de letters gebruikt,
voor een pittigere look.
De andere foto's heb ik 1 deel van de letter gebruikt ( voor als je een rustigere sfeer wil)
Het afgesneden 1 cm randje verving ik door een randje dessinpapier, met daar nog een vlaggetje en een stukje lint onder.





Nog een labeltje en wat tekstjes erbij.
En mijn pagina is weer klaar.

Veel knutsel plezier.
Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

                                            Crealies Stansen+Stempels / Dies+Stamps:

Cardzz stansen no. 406, Letter F Cardzz stansen no. 421, Letter U Cardzz stansen no. 414, Letter N Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Stans: 12 Gaatjesverstevigers Partzz stansen no. 39, 6x Knoopjes Text & Co, Word strips no. EN01, Moments (Engels) Tekst & Zo English stamps no. 3, Snow Bits & Pieces stempel no. 191, Strips set A: omlijning Combies stans+stempel no. 104, Tag A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...