maandag 13 april 2020

Crealies Mixed Media Vierdaagse


Hoi

Heb je ze al gezien? Crealies heeft Mixed Media producten. 
Ze zijn niet alleen te gebruiken voor mixed media, maar ook heel goed voor bijv. “gewone” kaarten. Daarom heb ik een paar korte video’s gemaakt met een aantal
 tips & tricks, voor iedereen. 

Gisteren kon je al zien wat voor leuks je met Gesso kan doen,
vandaag de Crealies Glitter Paste.  
Op de ballonnen hieronder heb ik de glitter paste gebruikt.
Het mooiste van deze paste vind ik, dat de glitter op mijn kaart zit en blijft zitten!
Ik loop niet de hele dag met glitters op mijn gezicht/handen/kleren 
en vind ze niet nog dagen terug op mijn bureau en vloer.
Ben je ook nieuwsgierig geworden wat je nog meer kan doen met deze 
Crealies Glitter Paste? 
Bekijk dan de video.


De video van gisteren kan je hier terug vinden:


De komende dagen nog veel meer korte video's.
Dinsdag deel 3 van de Mixed Media video's met in de hoofdrol Crealies Gel Medium. Woensdag deel 4: Crealies Stencil Paste.
Donderdag de Release van de nieuwe Crealies producten van mei.

Creatieve groetjes 
Mandy

Crealies Mixed Media:

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...