vrijdag 10 april 2020

Crealies, Knuffel


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Zij maakte deze elegante easelcard:

Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn.
Ik laat jullie een easelkaartje zien met mooie stansen van Crealies.
Want ik heb natuurlijk weer de schitterende dies van Crealies gebruikt
zoals de mooie vierkante stansen. 

De leuke bloemetjes heb ik van perkamentpapier gestanst.
Daarna ingesmeerd met fingerwax en ze gaan vanzelf leven. 
Ook heb ik een schitterend randje gebruikt aan de zijkanten van de punt.
Wat zijn deze leuk om te gebruiken. Ze zijn echt zo fijntjes.
Ik heb wit cardstock genomen van 12 x 28 cm en deze gerild op 14 cm.
Ik heb er een salmiak van gesneden en ook een losse punt gemaakt uit een
stuk wit cardstock van 12 x 14 cm. Daarna heb ik het designpapier er op geplakt.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies Dies/Stansen:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 8, Gladde vierkanten, hele cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 70, Vierkanten met open schulprand Duo Dies no. 46, Vlinders 8 Duo Dies no. 37, Blaadjes 5 Set van 3 stansen no. 46, Vlinders 8 Set of 3 stansen no. 51, Bloemen 22 Uno stans no. 51, Bloem 22 On the Edge stans no. 101, patroon A Tekststans no. 14 Knuffel

Ineke, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...