woensdag 1 mei 2019

Time to relax


We zijn superblij met 4 nieuwe Crealies Design Team Leden:

We are happy to announce our 4 new Crealies Design Team Members:

Jolanda
Stephanie
Patty 
Jenny.

De komende tijd introduceren we ze één voor één. Vandaag is Jolanda aan de beurt.

We will introduce them one by one. Today we introduce Jolanda.

*********************************

Hallo

Ik ben Jolanda Leenders.
Getrouwd en moeder van 3 kinderen, waarvan 2 al volwassen.
Ik ben al zo'n dertig jaar creatief bezig.
In het begin vooral met groendecoraties en verftechnieken.
Ik maak nu nog steeds graag woondecoraties, kransen, enz.
Inmiddels ben ik ook al een hele poos met stempelen bezig.
Mini albums maken, scrapbookpagina's, journal pagina's, doosjes, labels enz.
Ik vind alles leuk om te doen, de dagen zijn vaak te kort.
Ik heb veel favoriete materialen:
Stempels, stansen, ponsen , papier, verf, touw
En ga zo maar door😀
Ik weet niet zo goed hoe je mijn stijl kunt omschrijven, die is denk ik niet altijd hetzelfde.
Ik houd wel van simpel maar vind andere stijlen ook mooi en leuk om te doen.
Ik hoop andere te inspireren en vind het zelf ook heerlijk om overal en altijd
inspiratie op te doen. Altijd en overal.


Groetjes Jolanda

*********************************


Op deze pagina heb ik een moment vastgelegd van onze laatste herfstvakantie.
Was een heerlijk 'Time to relax' moment.
Ik heb op een pagina van 14,5 bij 21 cm de randen nonchalant bewerkt met acryl verf.
Toen heb ik een hart op masking tape getekend en uitgeknipt (het mag niet te sterk
klevend zijn, anders trek je papier kapot).
Dit hart heb ik opgeplakt rechts boven in het hoekje.
Schilderstape heb ik eerst wat minder sticky gemaakt door het een paar keer
op een theedoek te plakken en er dan weer af te trekken.
Dit heb ik in de lengte geplaatst, een stukje voorbij het hart.
Met de smalle tekst stempel heb ik van boven naar beneden, steeds weer deze
stempel gestempeld, ervoor zorgend dat hij de hele strook bedekt.
Tot op de tape, maar niet erover heen.
Als de inkt goed droog is de schilders tape heel voorzichtig weghalen, en ook het hart.
Aan de andere kant heb ik een strookje dessinpapier geplakt, houtprint in mijn geval.
Ik heb een strookje van 1 cm gesneden en daar 'Time to relax' herhaaldelijk op gestempeld.
Dit daarna van boven naar beneden opgeplakt over het dessinpapier heen.
Met boven en onder een nietje voor een stoer effect.
Daar komt dan het kraft zakje overheen, waar ik een foto op heb geplakt.
Met de Crea-Nest-Lies XXL stansen, de rechthoeken met ruwe randen heb ik twee
op elkaar volgende genomen ongeveer in de maat van de foto.
Die in elkaar gelegd en uitgestanst.
Dan krijg je een kadertje wat je nonchalant om je foto heen kan plakken.
Een vlaggetje uitgesneden, dit met een randje onder de foto geplakt.
Het labeltje erop en nog een pijltje erover heen.
Voor in het zakje een stukje cardstock gesneden weer met de
Crea-Nest-Lies XXL rechthoek stans.
Daarna op pc mijn tekst getypt en uitgeprint en uitgesneden met de stans,
maar dan een maatje kleiner.
Dit op het gekleurde cardstock geplakt. Van dessinpapier zo'n markeerpijltje uitgestanst
en met wat twine vastgeplakt, en geniet op je journaling kaartje.
Dit stop je dan in het kraft zakje.
Het kleinste rechthoekje nog uitgestanst. Ik heb hier weer dat houtdessin genomen en
dubbel gevouwen. Daar dan een mini hartje uitgestanst en dat mini hartje ook nog eens gestanst uit het gekleurde cardstock. Deze plak je dan in de opening van het hartje
van de rechthoek. Dit plak je aan de rand van de pagina en voor een stoer effect
ook nog een nietje erin.

Ik hoop dat ik hiermee iemand heb kunnen inspireren.
Veel knutselplezier!

Groetjes Jolanda

Crealies stans+stempel/ die+stamp:

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Combies stans+stempel no. 104, Tag A Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 95, Rechthoeken met ruwe randen Set of 3 stansen no. 54, Accenten A Partz stans no. 24, Versiering voor Labelzz & Tagzz 2 Double Fun stansen no. 10 Tekst & Zo English stamps no. 5, Wine D Bits & Pieces stempel no. 162, Krullend handschrift 3 lijnen 



1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...