donderdag 16 mei 2019

Crealies bloemenkaart nummer 3


Vandaag is Bozena onze guest designer.
Zij maakte voor Crealies 3 mooie kaarten. Hier is de laatste:


Hallo allemaal,

 Vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien de ik heb gemaakt als
Guest Designer bij Crealies.
Het is een schuifkaart geworden en ik heb verschillende mooie Crealies producten
gebruikt. Het plaatje heb ik geplakt op een mooi rond stansje gemaakt met
Crea-Nest-Lies XXL no. 69 (Circles with open scallop).
Daarachter is de cirkelstans van achtergrondpapier uitgestanst met
Crea-Nest-Lies XXL no. 84 (gladde cirkels) en dan weer een grotere stans van set no. 69.

 Voor de basis kaart heb ik Crea-Nest-Lies XXL no. 84 gebruikt en er bovenop stansen van Crea-Nest-Lies XXL no. 69. Voor de bloemen heb ik de Set of 3 no. 35
en Duo Dies no. 35 gebruikt met wit linnen papier en ingekleurde vellum.
Voor het label waar een je persoonlijke tekst kan schrijven heb ik gebruikt
 Big Labelzz & Tagzz no. 15.
Rechts op de kaart heb ik een Tekst & Zo stempel (Beterschap no. 12) gebruikt.


Van deze kaart heb ik nog een kleine video gemaakt.



  Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 69, Circles with open scallop Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm Big Labelzz & Tagzz stansen no. 15, Met stiksteeklijn Set of 3 stansen no. 35, Bloemen 17 Duo Dies no. 35, Bloemen 17 Tekst & Zo stempels, Beterschap 10

Bozena, bedankt voor je mooie kaarten.


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...