woensdag 8 mei 2019

Bits & Pieces

Hallo Crealies Stempelaars,

Bij de Crealies-stand op een beurs 
kunnen alle klanten lekker neuzen en diverse, 
door het Designteam gemaakte
voorbeeld-creaties in het echt bekijken.

Wanneer je het moeilijk hebt met het kiezen, 
en je niet weet welke Bits & Pieces stempeltjes je wilt hebben 
ligt er een hulpje voor je klaar...

Dit hulpje bestaat uit een aantal 8 x 8 cm kaartjes 
die samen gezellig aan een ring bevestigd zijn.
Hierdoor krijg je misschien een betere indruk hoe de stempel-afdrukjes 
eruit kunnen zien en wat je er zoal mee kan doen.

Wanneer er nieuwe Bits & Pieces stempeltjes uitkomen maak ik, 
zo snel als de omstandigheden het toe laten, 
weer een stapeltje nieuwe kaartjes. 

Maar niet iedereen is in de gelegenheid om een beurs of Creamarkt te bezoeken 
vandaar dat ik er ook altijd een paar via het blog laat zien.

Bits & Pieces no. 158

De kleine 'open' ballonnen heb ik in diverse kleurtjes afgedrukt.
Met lila 2 x een lichte en wat vage afdruk en een aantal 
duidelijk afdrukjes juist op de voorgrond.

Bits & Pieces no.  162

Bij dit voorbeeld heb ik gewerkt met de Distress Oxide inkt.
Zowel voor de ondergrond als voor het stempelen.
Door dezelfde kleuren te gebruiken en te stempelen met het stempeltje 
los in de hand krijg je weer een heel ander effect.
Deze stempeltechniek wordt veel gebruikt bij mixed media werkjes.

Bits & Pieces no. 163

Ook bij dit kaartje heb ik met oxide inkt gestempeld 
en met embossingpoeder gewerkt.

Bits & Pieces no. 164

Bij dit voorbeeldkaartje heb ik de afdrukjes willekeurig geplaatst.
Maar ook diverse kleurtjes embossingpoeder door elkaar heen gebruikt.

Bits & Pieces no. 173

Ook hier heb ik met het stempeltje, gewoon in mijn hand,
afdrukjes gemaakt verdeeld over het vierkantje.
Leuk geworden vinden jullie ook niet?

Crealies Stansen/Dies

Crealies Stempels/Stamps

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 8, Vierkanten
Bits & Pieces stempel no. 158, Ballonnen (omlijning) Bits & Pieces stempel no. 162, Krullend handschrift 3 lijnen
Bits & Pieces stempel no. 163, prikkeldraad
 Bits & Pieces stempel no. 164, Onregelmatige cirkels (langwerpig) Bits & Pieces stempel no. 173, Grunge zigzag (langwerpig)

Creatieve Stempelgroetjes, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...