zaterdag 11 mei 2019

Blogestafette day 2. Stencils


Hallo blogvolgers,

Van harte welkom op de tweede dag van 
de vierde Crealies blogestafette van 2019.
Gisteren hebben jullie alle creaties van Hennie kunnen bekijken 
en vandaag is het mijn beurt.
Ik ben aan de slag gegaan met de allernieuwste vorm stencils
waarvan er vier verschillende zijn uitgebracht.
Ik heb met twee verschillende een voorbeeldcreatie gemaakt.



Jullie zien dat ik met de diverse kleuren inkt de cirkels heb gemaakt.
Door met de diverse kleuren te spelen en de cirkels ook over 
elkaar heen te zetten krijg je ook wat diepte.
Het lijken nu zeepbellen die achter de tekst zweven.
Dit effect kan je nog versterken door wat witte details in de 
cirkels aan te brengen maar dat ben ik helaas vergeten.

   
1ste creatie
Crealies stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies for Journalzz & Plannerzz:
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 8, Vierkanten
Tekst & Zo stempel, Handlettering no 2, Beterschap


Ik heb eerst met het stencil en inkt het figuur opgebouwd.
In het midden de lichte kleuren en naar buiten toe steeds donkerder.
Door daarna de lijnen met een lijmpen te maken en embossingpoeder 
te gebruiken werden de wybers weer meer zichtbaar 
en het totale figuur geaccentueerd.


2de creatie
Crealies stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 26

Crealies for Journalzz & Plannerzz
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 26  
Komen jullie ons morgen weer bezoeken?
Dan zal Wilma haar creatie,
gemaakt voor deze blogestafette, laten zien.

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de cirkels, vind hem zonder de witte details al erg mooi!! Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Ook je wybertjes kaart ziet er mooi uit, leuk die gouden lijnen
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten. Toen ik de artikelen zag had ik zoiets wat kan ik ermee! Was onduidelijk op de kleine aankondiging maar de resultaten zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn prachtige voorbeelden en het soort kaarten dat ik graag maak!
    met de nieuwe materialen krijg ik ook zin om met Art journals te beginnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...