donderdag 16 mei 2019

Crealies bloemenkaart nummer 2


Vandaag is Bozena onze guest designer.
Zij maakte voor Crealies 3 mooie kaarten. Hier is de tweede:

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien als guest designer bij Crealies.
Het is een beterschapskaart  geworden en ik heb verschillende mooie
Crealies producten gebruikt. Het bloemenplaatje heb ik op een mooie ronde
stans van de Crea-Nest-Lies XXL no. 69 geplakt. Daarachter heb ik een groter
stansje gemaakt van design papier. Het witte stansje daarachter heb ik gemaakt
met On the Edge no.35.

Voor bloemen heb ik de stansen gebruikt van Set of 3 no. 35 en Duo Dies no. 35
met wit linnen papier en ingekleurd vellum.
 

 
Links aan de voorkant en rechts op de kaart heb ik
Tekst & Zo stempels (Beterschap no. 12) gebruikt.

Crealies stansen/dies: 

Crealies stempels/stamps: 

Only Inside stans no. 103, Mini book holes On the Edge stans no. 35, Met dubbele stippen Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 69, Circles with open scallop Set of 3 stansen no. 35, Bloemen 17 Duo Dies no. 35, Bloemen 17 Tekst & Zo stempels, Beterschap 10

Bozena, bedankt voor je leuke kaart.

Later vandaag volgt haar derde kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...