vrijdag 17 mei 2019

Crealies producten zijn heel veelzijdig (deel 1)


Vandaag is Yvonne de Crealies guest designer.
Zij maakte 3 erg mooie werkstukken met de Crealies producten. 
Dit is de eerste:

Welkom op het blog van Crealies! 
Leuk dat je vandaag even voorbij komt!

Vandaag mag ik (Yvonne) een aantal werkstukken laten zien als Gast Designer.
Leuk om dit weer eens te mogen doen! Ik ben aan de slag gegaan met producten
van Crealies, op drie verschillende projectjes: een scrap-layout, een mini-albumpje
en een kaart. Inkten en papier zijn van Stampin' Up!

Ik heb een lay-out gemaakt met foto's van een dagje fietsen op de witte fietsen
in Nationaal Park De Hoge Veluwe. We vinden het als gezin altijd heel fijn daar.
Lekker fietsen, een kijkje nemen bij het Museonder en Jachtslot St. Hubertus. 
Meestal gaan we in de herfst, dan is het extra mooi, maar in de zomer kun je 
heerlijk in je korte broek en t-shirt!
Ik heb op deze lay-out stencils en stempels gebruikt om een achtergrond te 
maken. Stansen heb ik gebruikt voor de titel, de grote vlakken designpapier en
het zakje met label.

Ik hoop jullie zo wat inspiratie te hebben kunnen geven.
Maak er een mooie dag van vandaag!

Creatieve groetjes, 
Yvonne

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 95
X-tra no. 22
Decorette no. 17
Alfies no. 01

Crealies Stempels/Stamps:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 95, Rechthoeken met ruwe randen X-tra stansen no. 22, Klein zakje Decorette stans no. 17, Verstrengelde cirkels Alfies stansset no. 1, Hoofdletters Bits & Pieces stempel no. 174, Grunge cirkels Bits & Pieces stempel no. 163, prikkeldraad Stencilzz no. 201, Wonky circles Stencilzz no. 204, Mesh 

Yvonne, bedankt voor je mooie lay-out.
Deze is binnenkort ook te zien op Yvonne's website.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...