donderdag 30 mei 2019

Happy Birthday!


Vandaag is Tamara van Krealief onze guest designer.
Zij maakte deze gezellige koffiekaart voor Crealies:

Hallo allemaal,

Ik ben Tamara en mag dit keer als gastdesigner posten op het blog van Crealies!
  
Ik heb gekozen voor een verjaardagskaart met als thema: Koffie!
Ik vind de koffiestempels en stansen van Crealies geweldig
en de keuze was dus snel gemaakt.
Ik vind het zelf erg leuk om mijn eigen achtergrondjes te maken voor mijn kaarten,
en daar lenen de Crealies stempels zich prima voor zoals je kunt zien!
  
 Deze achtergrond heb ik gemaakt met Distress Ink – frayed burlap.
Ik heb de hele achtergrond met deze inkt licht geblend en wat druppels water op laten
vallen en droog gedept met keukenrol, zo krijg je de witte druppels op het papier.
  
Met behulp van mijn stempelhulp heb ik de koffievlekken gemaakt op de achtergrond.
Hiervoor heb ik VersaFine CLAIR pinecone gebruikt.
  
  Hier zie je goed wat voor resultaat dit geeft.
 
 De randen van het bruine papier heb ik ook ge-inkt met deze kleur.
  
Ik vond de achtergrond in alleen bruintinten en koffievlekken een beetje saai, 
Dus heb ik nog een paar met water verdunde druppels Distress Ink – peacock feathers
laten vallen op het papier en droog gedept. Ook heb ik de solid Happy Birthday stans nog hier en daar geplaatst op de achtergrond, ook dit is Distress Ink – frayed burlap.
Ik heb een strookje vellum gebruikt om de outline van de Happy Birthday stempel
op te stempelen en die ben ik aan de achterkant van het vellum gaan inkleuren,
zodat je de outline goed blijft zien.


Crealies Stansen/Dies:
X-tra no. 27
X-tra no. 25

Crealies Stempels/Stamps:
Bits & Pieces no. 120
 Text & Co Handlettering no. 03
Text & Co Handlettering no. 03A

X-tra stansen no. 27, Extra's voor mok om mee te nemen, klein X-tra stansen no. 25, Mok om mee te nemen (klein) Bits & Pieces stempel no. 120, Koffievlek groot
Text & Co English stamp Handlettering no. 03, Happy Birthday, solid Text & Co English stamp Handlettering no. 03A, Happy Birthday, outline

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Tamara, Krealief

Tamara, bedankt voor je leuke kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Krealief's website.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...