vrijdag 22 juli 2022

Crealies : On the MOVE no. 14 butterfly card / Blogrelay 2



Goedemorgen,

Vandaag laat ik mijn speciale vouwkaart zien die ik heb gemaakt met
de nieuwe 
 On the MOVE no. 14.


Deze nieuwe stansset is weer super gaaf om makkelijk in korte tijd een speciale vouwkaart te maken met prachtige laagjes. Zoals je op de foto kan zien hebben sommige laagjes ook een stiksteek randje. 
In de video kan je precies zien hoe je deze vorm kaart maakt. 




Ik heb deze beetje romantische kaart gemaakt om succes te wensen met een prachtige vlinder.
Deze vlinder heb ik gemaakt met de nieuwe Varia no. 03 stansen.
Je kunt de dichte basis vorm uitstansen, 
verder of alleen de "vlinderopeningen " of samen met de basis stans krijg je een opengewerkte vlinder . Het lijfje is ook nog apart als stans.

Ik heb laagjes vellum met design papier afgewisseld.
Verder heb ik wat strass steentjes op het lijfje geplakt.

Zo'n mooie set met veel mogelijkheden. Hier kan je mooi de aparte stansen zien.


Een close up , ik heb ook nog een glitterlijm randje op de vleugels gedaan.
                                                       
Crealies stansen / dies : 

Crealies basis :

 
 

Hugs Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...