donderdag 14 juli 2022

Crealies: Al 25 jaar in de wolken

 

In de maand mei moest ik even verschiet laten gaan, was het niet mogelijk voor mij om een bijdrage te leveren aan Crealies. Dus maakte ik deze maand een mooie creatie met o.a. producten uit de mei collectie. Vooral de vogels vond ik geweldig en daarom was het voor mij belangrijk dat ik deze erin zou verwerken. 


Een mooie kaart voor mensen die op 13 juli een mooi jubileum mogen vieren. 25 jaar getrouwd, een prachtige mijlpaal. De kaart is erg makkelijk in elkaar te zetten. En hoe het zich dan in elkaar vouwt is geweldig. Dat laat ik verder in deze post zien. De manier van deze kaart opbouwen maakt dat de kaart enorm stevig staat. Dat deze opvalt en een mooi kunstwerk op zich is. Het witte papier heb ik zelf met een Bits & Pieces stempel bewerkt. De kleur heb ik met Tombow ABT dual brush pennen aangebracht op de stempel, en daarna de stempel afgedrukt op het papier. 

De vogels heb ik uitgestanst uit Crealies aquarelpapier, 300 gr. en van kleur voorzien met Tombow ABT dual brush stiften. Met een witte gelpen heb ik de accenten op de vleugels aangebracht. Ik heb ze expres bovenin de kaart verwerkt omdat ik ze graag wil laten opvallen en lief en vrolijk naar elkaar te kunnen laten kijken. 

Als je de kaart uitgevouwen ziet staan denk je vast dat deze niet in een normale enveloppe past. Maar niks is minder waar. Met gemak zelfs. Dat is zo fijn aan de Cardzz mallen, ze passen vaak gewoon in een normale enveloppe, tenzij je natuurlijk heerlijk uitpakt. 

Divina.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Planners:

Crealies Basis/Basic:

Cardzz stansen no. 29, Heel veel kubus kaarten Partzz stansen no. 53, Twee vogels 
Bits & Pieces stempels no. 253, Blaadjes 14 Cijfers stansset no. 4, met schaduw
Cijfers stansset no. 6, in vierkantjes Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...