zaterdag 25 december 2021

Crealies, Slimline ticket shaker kerst kaart


Goedemorgen op deze eerste kerstdag,

Ik wilde graag een shaker maken dus ik heb ook twee keer acetaat op maat geknipt.
Ik kon niet anders dan een speciale kerstkaart presenteren.
Als basis heb ik de ( grote ) slimline ticketstans gebruikt. 

Dit witte papier/karton heb ik met behulp van het sterrenstencil van sterren voorzien. 
Met een spatula heb ik sneeuwpasta aangebracht,
eenmaal droog heb ik er twee kleuren distress oxides inkt op geblend. 
( peeled paint en worn lipstick )
Daarna heb ik ook de nieuwe mini slimline ticket gestanst, 
een aantal maal de grootste vorm samen met de kleinste vorm gestanst ,
zodat je een leuk frame krijgt. Zowel uit papier als wit foam.
Voordat ik alle laagjes heb samen gelijmd  heb ik er verschillende pailletten e.d. ingedaan.
De ( kerst) boompjes en het huisje krijgen ook wat sneeuwpasta.
En de mooie geschulpde randjes diende ook als dak op het huisje.

Hier een close up .
Hier zie je van dichtbij het huisje en boompjes en de mooie schulprandjes.
In de hoeken nog een sneeuwvlok.

En de letters van het leuke Alfies alfabet zijn ingepakt met dun zilver draad.
Vond ik wel grappig, net even anders.
De basisletters zijn van roze papier 
de randjes van wit glitterfoam .
TIP: Plak onder het glitterfoam een "maak van je stans een sticker" vel ,
zo plakken de kleine randjes meteen mooi zonder dat je met lijm hoeft te priegelen.

Ook een On the Edge randje van wat donkerder roze papier gestanst.
De teksten met dezelfde groene inkt als de sterren achtergrond gestempeld,
later uitgeknipt en op de letters geplakt.

Laagjes geven een leuk 3d effect.
Ik heb ook de kleine vlaggetjes ( gaatjes verstevigers ) gebruikt,
en er roze gaaslint door gehaald.


Deze keer heb ik geen video maar ik hoop dat alles duidelijk is.
Eventueel kunnen jullie altijd vragen , ik laat jullie nog de producten links achter .

De allebeste wensen voor een fijne sprankelende en gezonde kerst!
Merry Christmas, Frohe Weihnachten, Joyeux Noel, Buon Natale, God Jul!
En bedankt voor het bezoekje.

Crealies stansen / dies : 
Crea-Nest-Lies XXL no. 126 ( nieuw) 
Cardzz no. 188 
For journalzz & plannerzz 658(nieuw) 
On the Edge no. 48

Crealies stempels / stamps :

Crealies Mixed Media :

Crealies basis:
Stempelkarton 240 gr 








Tot de volgende post,
Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...