vrijdag 31 december 2021

Crealies : mini slimline puzzle 21 / 22 Happy New Year



Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar 2021.

Ik dacht dit jaar af te sluiten met een mini slimline kaart.
Deze maand zijn er weer nieuwe mini slimline stansen uitgekomen .

Er zijn drie laagjes, de grootste vorm heb ik van paars/roze design papier gestanst,
daarna heb ik de middelste vorm uit holografisch karton gestanst.

Eerst de gehele vorm en later heb ik de kleinste vorm tijdelijk vast getaped 
en hem daarna nog een keer door de stans machine gehaald.

Zo ontstaat er een klein frame.

De kleinste vorm uit watercolor papier gestanst.

Ik heb weer eens gespeeld met de Pigment Colorzz. 
Eerst heb ik paars poeder gestrooid en deze keer wat druppels laten vallen met een pipet.
Na het drogen kan je met de volgende kleur werken,
ik heb als tweede kleur gekozen voor roze.
Hier zijn het nog grote druppels maar tijdens het drogen met de föhn
is het patroon nog wat veranderd. In de video laat ik alles zien.

Wat puzzelstukjes uit holografisch karton gestanst en 
twee kleinere puzzelstukjes uit het gekleurde watercolor papier.
Deze puzzelstans is zo mooi, ik vind het prachtig dat er twee passende laagjes puzzelstukjes zijn.

Het linker puzzelstukje heb ik in totaal drie laagjes gegeven,
zo blijft het mooi wat verhoogd liggen op het papier,
en met het mooie schaduwcijfer stanssetje heb ik het nummer 2 gestanst.

Tip: Het rechter hoekpuzzelstukje heb ik met een draadje vast gemaakt ,
 dus voordat je de laagjes van de mini slimline kaart vastlijmt stop je het draadje er tussen. 
En de andere kant van het draadje komt tussen de twee laagjes van het puzzelstukje. 

 Op deze manier kan je het puzzelstukje loshalen of vastleggen zonder het "kwijt te raken ".

Onder de puzzelstukjes heb ik ook een ster en nummer 1 gedaan.
Dit symboliseert het afgelopen jaar 2021.

Dit idee om de puzzelstukjes zo te gebruiken kan natuurlijk ook leuk voor een verjaardagskaart.

Er rest mij niets anders dan te bedanken voor dit eerste jaar als DT bij Crealies
en de allerbeste wensen voor een gezond en super Crealies creatief 2022!
We zien elkaar weer snel in het nieuwe jaar met inspiratie.

In de video laat ik de verschillende stappen zien hoe ik deze kaart heb gemaakt 
( met uitleg in het Nederlands )
In the video I show you the various steps how I have made this card 
( with explanations in English ) 


Crealies stansen / dies :

Crealies Mixed Media :




Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...