dinsdag 26 mei 2020

Crealies PicNic


Hallo Allemaal

In plaats van een journal pagina, weer eens een scrapbook pagina gemaakt.
De pagina eerst bewerkt met de Pigment Colorzz.
Ik heb een beetje van de poeder gemengd met wat water tot een watercolour op een sheet.
Daar druk ik een plastic zakje in om de verf op te nemen, en druk dat dan op mijn vel.
Wat stempels eroverheen gezet als het gedroogd is.
Heb het woord picnic  (op zijn amerikaans) gesneden met de Cardzz letters, en de kleine letters op vlaggetjes en uit de vlaggetjes gesneden.




Dit heb ik op een paar plekjes geplakt, en daar daarna overheen gestikt.
Links en rechts een strikje geniet, de foto erbij geplakt, een bloemetje en wat takjes. 
En dan is mijn pagina weer klaar.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Knutselgroetjes van Jolanda Leenders

Crealies stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Mixed Media:












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...