zaterdag 2 mei 2020

Crealies, Mixed Media


Vandaag is Miranda onze guest designer.
Voor haar prachtige mixed media creatie gebruikte zij de Crealies MDF vormen.
Hallo lieve mensen,

Dit keer mocht ik spelen met de nieuwe Mixed media producten van Crealies. Zo leuk....

Ik ben aan de slag gegaan met het MDF hart en standaard waar de andere vormen ook zo leuk in passen. Op de website van Crealies kun je alle andere vormen ook zien.

En hier dan het geheel.......ik heb de nodige producten gebruikt zoals je kunt zien. 
Ik heb eerst het MDF in de witte gesso gezet als onderlaag.
Na droging heb ik de mintkleurige verf aangebracht.
Nadat deze laag droog was hier en daar wat verf accenten met zacht paars en wit.

De hart vormen, de sleutels en sloten heb ik uit het mixed media papier gestanst
zodat je een mooie stevige vorm hebt om te bewerken.
De meeste uitgestanste onderdelen zoals de hartjes, sloten en sleutels en knopen heb ik geëmbost met diverse Wow embossingpoeders. Ik heb de poeders niet met name genoemd maar mocht je dat willen weten......vraag.....
 
De bloemen, knopen en de gestanste Decorette XL zijn geblend met bijpassende
Distress inkt kleuren.
Alles is bevestigd/geplakt met de Crealies ´mat gel medium´.
Tot slot heb ik ook nog wat glazen balletjes geplakt, dat geeft altijd een leuk effect.

Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met en vanuit mijn hart,
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust......

En in deze moeilijke tijd is onze hobby zeker een fijne ontspanning
denk ik zo........

Tot een volgende keer,
Miranda

Crealies Mixed Media:

Stencils:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Hart Projecthouder Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4) Stencil pasta wit, 50 ml Gel medium mat transparant, 100 ml Gesso wit, 100 ml Stencilzz no. 206, Ornamentjes 3x sleutels + 2x slot + 1x hangslot Crea-Nest-Lies Small stansen no. 22, 4x Harten Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Set van 3 stansen no. 36, Bloemen 18 Uno stans no. 36, Bloemen 18 Partzz stansen no. 39, 6x Knoopjes Decorette XL stans no. 02, Bogen Bits & Pieces stempel no. 4, Ink splashes Bits & Pieces stempel no. 69 Lots of circles

Miranda, bedankt voor deze mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Miranda's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...