woensdag 18 maart 2020

Crealies, Steampunk Herenhoed


Vandaag is Nicole onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige steampunk creatie.

Goedemorgen lieve luitjes,

Als Gastdesigner van Crealies mocht ik met de nieuwe steampunk en
mixed media artikelen aan de slag. 
Helemaal in mijn element!!
Ik koos voor de gave MDF steampunk hoed, heren CLMDF05!
Ik begon met aluminiumfolie op het MDF te verlijmen en
in de Crealies zwarte gesso te zetten.
Met de Cadence rusty patina Bruin en de Crealies zwarte gesso met een tamponeerbrush de roestkleur aangebracht. 
Eenmaal droog met Stencilzz Tandwielen en de zwarte gesso en
een tamponeerbrush het relief aangebracht. 
Toen de band van de hoed verlijmd, nadat ik hem in de zwarte gesso had gezet. 
Daarna ben ik de hoed gaan aankleden met diverse stansen van Crealies, de bloem, tandwielen, klok met wijzers, sleutel en slotje. Op kleur gebracht met de Coosa waxen.
Afgewerkt met een echt kettinkje, bruine veren en zwarte wijzers.

 Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren om ook met de gave nieuwe steampunk
producten van Crealies aan de slag te gaan.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

De gebruikte Crealies materialen op een rijtje:

Crealies Mixed Media:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stansen+Stempels / Dies+Stamps:

Steampunk hoed, heren Gesso zwart, 100 ml Tandwielen 3x sleutels + 2x slot + 1x hangslot Klok met ketting en slinger 5x Tandwielen klein 3x Tandwielen Combies stans+stempel no. 05, Bloem A groot

Nicole, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Nicole's blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...