zondag 1 maart 2020

Crealies Blogestafette Dag 3 / Blogrelay Day 3.


Hallo Allemaal

Dag xx van de blogestafette. Gisteren hebben we de mooie creatie 
van Deepti mogen bewonderen, vandaag ben ik aan de beurt.

Voor deze blogpost heb ik een MDF label gebruikt (nieuw in de Crealies collectie) en
een creatie gemaakt om dierbare of mooie memorabilia te bewaren.

Ik heb het label eerst behandeld met Crealies gesso.
En daarna een pagina uit een oud kasboek op het label geplakt en goed aangewreven.
Het overstekende papier met een mesje weggesneden.
Daarna de randen van het papier met een schuurpapiertje wat opgeschuurd.
Met wat distress oxide inkt de randen van het papier wat verouderd.
De nieuwe klokjesstempel (Bits & Pieces) gestempeld.
 
Ik heb 3 pockets gesneden.
2 van de middelste maat en 1 van de kleinste.
En zelf nog een diagonale pocket gesneden.
Met een cirkel een greepje uit het papier gesneden.
Eerst een middelste pocket ongeveer halverwege opgeplakt.
Daarna de zelfgemaakte, dan de kleinste en als laatste weer een middelste half over de kleinste heen.
Daar heb ik eerst nog een eyeletje ingezet, en daar een bedeltje ingehangen.
De wijzers van het klokje heb ik met een brad vast gezet.
Daar nog een tekstje overheen, en dan kunnen de tickets, foto,s e.d. erin.

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe creatie leuk vinden.


Bedankt voor het langskomen. Morgen laat Patty jullie zien wat zij heeft gemaakt 
met de nieuwe producten van de maand Maart.

Groetjes Jolanda Leenders.

Crealies Mixed Media:
MDF nr.03
Gesso wit nr.01

Crealies Stempels/Stamps: 
Bits & Pieces nr.216
Text & Co  Word Strips EN no. 05

Crealies Stansen/ Dies:
Mix & Match no. 02 
 
CLMDF03  CLBP216 CLMix02

2 opmerkingen:

  1. Zo....dit is wel heel erg mooi moet ik zeggen....en da kleuren zijn fantastisch!
    Ik kan er naar blijven kijken....zo leuk wat er allemaal inzit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze memory label Jolanda...heel mooi met die pockets en ook prachtige details allemaal zoals die klok en het charmpje...GEWELDIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...